poniedziałek, 15 lutego 2016

stylistka paznokci wrocław - Kobieta z pazurem

Każde wyjście do kosmetyczki czy fryzjera to dla mnie nie lada wyzwanie :D
Wiele razy byłam niezadowolona z jakości usług, często fryzura była nie taka jak powinna, paznokcie były źle wypiłowane albo nie trzymały się tak, jakbym tego oczekiwała. Jednak gdy płacę - to wymagam.
We Wrocławiu odkryłam stylistkę paznokci, która robi je PRZEPIĘKNIE. Każdorazowo byłam bardzo zadowolona, gdyby nie odrost, to mogłabym w nich chodzić i chodzić.





 Paznokcie mają idealny kształt, ja akurat zdecydowałam się na dość długie migdałki i byłam zachwycona. Koszt takiej usługi to ok 100zł, raz na 4 tygodnie kwota jest do przeżycia :)
Zabieg był wykonywany przez ponad 2h, także trzeba sobie zarezerwować troszeczkę czasu. Robiłam u tej Pani również brwi, które super wydepilowała.
Gdyby któraś z Was była z Wrocławia i poszukiwała jakiejś dobrej, sprawdzonej kosmetyczki to polecam bardzo.

Link do profilu na FB KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz