czwartek, 15 października 2015

marka Too Faced w Polsce!

Wreszcie doczekałyśmy się kosmetyków Too Faced w Polsce!!
Kupimy je tylko w perfumerii Sephora, póki co tylko w Warszawie ale doszły mnie słuchy, że w przeciągu miesiąca marka pojawi się również we Wrocławskiej Renomie!
Bardzo się z tej informacji ucieszyłam, bo kilka kosmetyków wpadło mi w oko, a nigdy nie zamawiam kosmetyków w ciemno, najpierw muszę je zobaczyć na własne oczy ;)

Kosmetyki mają przepiękne opakowania i niezłą cenę, ze zniżką 20% w ogóle będzie bardzo na plus;)

Cała oferta dostępna w Sephora KLIK

1. Podkład Born this way. W podkładzie pokładam największe nadzieje, wszystko co miałam zużyłam i zostałam z jednym podkładem, a że nie lubię nie mieć alternatywy w codziennym makijażu, to szukam godnego przeciwnika :) Podkład jest z tych cięższych i długotrwałych, przetestuję i dam znać :)

2. Bronzer o przedłużonym działaniu, ciekawi mnie czy będzie pylił, jak będzie wyglądał na skórze, jaki będzie miał kolor 'na żywo'. 16h brzmi niezwykle zachęcająco.
3. Dark Chocolate Soleil Bronzer Matte Bronzer, właściwie jak wyżej. Ten bronzer może być rewelacyjny do konturowania.



4. Cocoa Powder Foundation, podkład w pudrze, obawiam się, że te kosmetyki z 'cocoa' w nazwie będą bardzo intensywnie pachnieć, podobno w palecie z cieniami chocolate bar zapach czekolady/kakao jest bardzo wyczuwalny.






Ciekawa jestem, czy którykolwiek kosmetyk mnie zachwyci. W tym roku, jednym z postanowień noworocznych było niekupowanie kosmetyków kolorowych, udało mi się to postanowienie dotrzymać:) Także z czystym sumieniem będę mogła sobie coś ładnego kupić w nagrodę:) Nie wiem czy przed świętami, czy może dopiero po świętach, gdy Sephora 'rzuci' 30% rabatem na kolorówkę:)) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz