wtorek, 20 października 2015

Kampania Buzzaar dla Sephora

Witajcie :)

Ostatnio szczęści mi się, jeśli chodzi o udział we wszelakich kampaniach, tym razem dostałam zaproszenie do udziału w promocji konturowania twarzy w Sephora.

Firma Buzzar przesłała do mnie zaproszenia na naukę konturowania twarzy, każde o wartości 49zł - rozdałam je koleżankom, które umówiły się do perfumerii Sephora na 30 minutową lekcję. Po wszystkim mogły skorzystać z 20% zniżki na zakupy całego asortymentu perfumerii.

Większość z nich była niesamowicie zadowolona, bo trafiły do prawdziwych profesjonalistek, które należycie się nimi zajęły, które poświęciły im maksimum uwagi i pokazały jak się malować by ich twarz wyglądała lepiej, szczuplej, delikatniej. Niestety ja z koleżanką, wybrałyśmy się do jednej z Wrocławskich perfumerii, gdzie niestety ale to co zostało nam wykonane na twarzy było masakrą, nie wspomnę o tym, że każdy kosmetyk był nakładany dwukrotnie... Najpierw o konsystencji 'mokrej' czy 'kremowej' a później na to makijażystka kładła warstwę prasowaną.. MASAKRA. Była to jedna wielka plama, a policzki wyglądały jak brudne. Zwracałam kilkakrotnie uwagę, że makijaż jest wykonywany niepoprawnie, ale niestety "makijażystka" wiedziała lepiej.

Tak czy siak, uważam, że takie kampanie są strzałem w 10! Wiele dziewczyn może skorzystać z porad, na które by się nie wybrały, kiedy musiałyby wydać kasę. Dodatkowo dostając zniżkę, mogą pozwolić sobie na zakup przetestowanego kosmetyku.





Dodatkowo, każda z ambasadorek dostała jeden produkt do konturowania twarzy, które są szczególnie do tego polecane podczas całej akcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz