wtorek, 18 listopada 2014

woski Yankee Candle - sezon jesienno zimowy czas zacząć ;)

Jakiś czas temu poznałam 'magię' firmy Yankee Candle, która ma w swojej ofercie przepiękne zapachy świec i wosków!!
Jestem zachwycona ilością kompozycji nut zapachowych, każdy nos znajdzie coś dla siebie czy to fanatyk owocowych czy korzennych zapachów.
Udało mi się kupić niezły zapas i skorzystać z promocji allegro -20zł przy zakupach za 50zł i za 16 wosków zapłaciłam 60zł zamiast 127zł ( licząc po regularnej cenie). Deal życia i jestem gotowa na zimowe wieczory;))



Woski w regularnej cenie kosztują 7,90 są do kupienia w drogeriach Organique i wielu sklepach internetowych. Są niesamowicie wydajne, bo z widocznej na zdjęciu tarty odkrawam 1/10 i wrzucam do kominka z podgrzewaczem ;)
Na zdjęciu są aż 4 woski o zapachu Berrylicious, najpiękniejszy, najwspanialszy, najnajnaj!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz