środa, 12 listopada 2014

Świeca Voyage z Lidla

Jakiś czas temu, będąc na zakupach w Lidlu, skusiłam się na świeczkę marki Voyage, cena była kusząca, wynosiła ok 5zł, zapach wydawał się ok.
 Przyniosłam łup do domu, odpaliłam i prawie padłam, zapach był mega słodki, mdlący, wywoływał u mnie dosłownie mdłości. Próbowałam do tej świecy przekonać się kilkakrotnie, jednak każdorazowo musiałam ją czym prędzej gasić. Zupełnie nie dla mnie.

Nie wiem czy ja trafiłam na kiepski zapach, czy one wszystkie są takimi smrodkami, jednak nie planuję więcej się do tych świec przekonywać, bo np. świece z Ikea są rewelacyjne, mamy mnóstwo możliwości zapachowych i cena również na duży plus. 4zł za małą i 8zł za dużą ;)

Dla mnie fujka, ale osoby lubiące takie zapaszki mogą być zadowolone.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz