wtorek, 1 lipca 2014

Ziaja krem nawilżająco matujący 25+

Moja ulubiona Youtube'rka - Callmeblondie - od dawna wychwalała pod niebiosa krem nawilżająco - matujący Ziaja, 25+. Krem, który idealnie nadaje się pod makijaż. U mnie niestety nigdzie go nie było, także poprosiłam Basię o pomoc. Od dłuższego czasu mam przyjemność go używać. Jest to już moje kolejne opakowanie i im dłużej go stosuje, tym bardziej go lubię.

Plusy:
+ cena, 10zł
+ coraz lepsza dostępność, Ziaja otwiera swoje drogerie w galeriach
+ wydajność
+ idealnie nadaje się pod makijaż, super współgra z podkładami, buzia się tak nie świeci.
+ lekki, jednocześnie dobrze nawilża
+ nie zapycha

Minusów nie zauważyłam, dla suchych cer może być niewystarczająco nawilżający.

Jestem z niego bardzo zadowolona, będę do niego wracać.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz