środa, 2 lipca 2014

szczotka TANGLE TEEZER

Ostatnie zakupy to strzał w 10!
Każda zakupiona rzecz okazała się czymś rewelacyjnym!
Na pierwszy ogień idzie szczotka marki Tangle Teezer. Jest to produkt powszechnie znany w internecie, wśród Blogerek czy Youtubowiczek. 

Zdecydowałam się na model Salon Elite Black Panther. Zapłaciłam za nią 36.90zł i kupiłam ją w sklepie mintishop.pl KLIK.  Wiem, że szczotki są dostępne również na allegro, często w niższych cenach, ale bałam się trafić na podróbkę, także wolałam przepłacić a mieć pewność;)








Cóż mogę o niej napisać? Jest REWELACYJNA! Baaardzo długo się nad nią zastanawiałam, bo przecież mam swoją  ulubioną szczotkę z Sephory, ale nadarzyła się okazja, promocja i stwierdziłam, że raz się żyje :P


 Plusy:
+ super rozczesuje włosy, nie rwie ich
+ idealnie nadaje się do czesania na sucho i mokro
+ jest lekka i poręczna, dobrze leży w dłoni
+ cena, dostępność w internecie
+ możliwość zakupu kompaktowej wersji z przykrywką, która idealnie nadaje się do torebki
+ łatwo ją utrzymać w czystości
+ dostępna w wielu kolorach
 Obawiałam się, że przy długich i gęstych włosach się nie sprawdzi, jednak pozytywnie mnie zaskoczyła, radzi sobie doskonale.

Minusy:
- z czasem igiełki się wyginają, jednak z opowieści koleżanek wynika, że nie wpływa to na jakość użytkowania.
- widziałam je na stoiskach w galeriach gdzie kosztowały ok 60/70zł, także najlepiej kupować w internecie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz