wtorek, 22 lipca 2014

Sally Hansen Instant Cuticle Remover

Skusiłam się na zakup żelu do usuwania skórek marki Sally Hansen.
Był on wychwalany w internecie, jako niezbędnik do walki ze skórkami.

Pokładałam w nim wielkie nadzieje, jednak na mnie on jakiegoś wielkiego szału nie zrobił.
Rzeczywiście, nieźle sobie radzi ze skórkami, ale nie rozpuszcza ich szybko i dokładnie.
Produkt kupiłam na allegro za około 20zł z przesyłką, także da się przeżyć. W Rossmanie niestety ceny dochodzą do 40zł.

Nakładamy produkt na czyste skórki, pozostawiamy wg zaleceń producenta na 15 sekund ( nie mam zaniedbanych skórek, a te 15 sekund nie daje mi nic, trzymam z 45sekund) później delikatnie usuwamy skórki, najlepiej drewnianym patyczkiem i po sprawie, niestety trzeba tym patyczkiem się nieźle namachać, żeby wszystkiego się pozbyć. Następnie myjemy ręce i możemy malować paznokcie ;)

Plus jest taki, że wreszcie udało mi się usunąć 'błonki' które pokrywały moje paznokcie u stóp i których miałam problem się pozbyć, także oceniam ten produkt pozytywnie. Dodatkowo, nie wysusza skórek.

Warto spróbować, ale wątpię, że kupię ponownie. Butla jest ogromna, 30ml, także starczy na dłuuuuugo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz