wtorek, 22 lipca 2014

Sally Hansen Instant Cuticle Remover

Skusiłam się na zakup żelu do usuwania skórek marki Sally Hansen.
Był on wychwalany w internecie, jako niezbędnik do walki ze skórkami.

Pokładałam w nim wielkie nadzieje, jednak na mnie on jakiegoś wielkiego szału nie zrobił.
Rzeczywiście, nieźle sobie radzi ze skórkami, ale nie rozpuszcza ich szybko i dokładnie.
Produkt kupiłam na allegro za około 20zł z przesyłką, także da się przeżyć. W Rossmanie niestety ceny dochodzą do 40zł.

Nakładamy produkt na czyste skórki, pozostawiamy wg zaleceń producenta na 15 sekund ( nie mam zaniedbanych skórek, a te 15 sekund nie daje mi nic, trzymam z 45sekund) później delikatnie usuwamy skórki, najlepiej drewnianym patyczkiem i po sprawie, niestety trzeba tym patyczkiem się nieźle namachać, żeby wszystkiego się pozbyć. Następnie myjemy ręce i możemy malować paznokcie ;)

Plus jest taki, że wreszcie udało mi się usunąć 'błonki' które pokrywały moje paznokcie u stóp i których miałam problem się pozbyć, także oceniam ten produkt pozytywnie. Dodatkowo, nie wysusza skórek.

Warto spróbować, ale wątpię, że kupię ponownie. Butla jest ogromna, 30ml, także starczy na dłuuuuugo.