sobota, 19 lipca 2014

Konkurs douglas z okazji summer sale

Jak to mówią, żeby wygrać, trzeba grać!;)

Ostatnimi czasy bardzo się polubiłam z perfumerią internetową Douglas, rewelacyjna obsługa, szybka dostawa, dobre ceny i wspaniałe gratisy do zamówień!

Podczas wyprzedaży skusiłam się na kilka produktów, między innymi, mój ulubiony puder brązujący marki Guerlain - 4 seasons, w cenie regularnej kosztuje 280zł, na wyprzedaży zapłaciłam 170zł, do tego dostałam mnóstwo gratisów.

Na Facebooku, Douglas zorganizował konkurs, klienci, którzy kupili cokolwiek z wyprzedaży, mieli możliwość wziąć udział w zabawie - warunki były banalnie proste - zrobić zdjęcie zakupionych kosmetyków, komisja wybierała najciekawsze zdjęcia.

Do wygrania był zestaw kosmetyków o wartości ponad 500zł od Dr. Ireny Eris i... wygrałam!
Kosmetyki powinny być u mnie w poniedziałek, także będę miała kolejne produkty do testów ;)

Oto zdjęcie, dzięki któremu wygrałam :



 
 A oto jakie gratisy dostałam do zamówienia:
- 15ml woda toaletowa CK downtown
-150ml balsam do ciała CK
-próbka maseczki pod oczy GlamGlow
-próbki w saszetkach






Douglas daje rade i póki co 'zdradzam' Sephore ;) Oby tak dalej ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz