środa, 23 lipca 2014

Invisibobble Gumki do włosów

Jakiś czas temu usłyszałam o 'super, hiper' gumkach do włosów, które ich nie odkształcają, nie pozostawiają śladów na włosach, nie pękają, co jest moja zmorą!:)
Byłam do nich sceptycznie nastawiona, ale jak wszystkie gumki z H&M'u mi popękały to stwierdziłam, że najwyższy czas przetestować czegoś nowego.
Moje włosy są grube, ciężkie, jest ich bardzo dużo, dlatego wątpiłam, że dają radę i utrzymają ciężar moich włosów.
Kupiłam trzy sztuki w sklepie mintishop.pl, doszly blyskawicznie i juz wiem, ze bede ich uzywac zawsze;) sa rewelacyjne;) oczywiscie nie potrafilam sie zdecydowac co do koloru wiec wzięłam w 3 różnych:))

Plusy:
-cena : około 3zl za sztukę, może się wydawać dużo ale uźywam od 2miesiecy jednej i nie zapowiada się, żeby coś złego się z nią działo.
- nie wyrywa włosów
- nie pęka
- nie odksztalca wlosow
- trzyma kitkę mocno, nie zeslizguje sie z włosów
- dobrze sie nosi na wlosach grubych i cienkich
- fajnie wyglada na rece jako bransoletka, hehe ;)

Minusy:
- szczerze mowiac nie zauwazylam, jest to dla mnie odkrycie ostatnich miesiecy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz