środa, 9 lipca 2014

Kampania Le Petit Marseillais - Rekomenduj to!

W ostatnim czasie otrzymałam sporo kosmetyków do testowania, mnóstwo fantastycznych gratisów do zakupów i nie pozostaje mi nic innego jak porządnie brać się za testy!!

Szczególnie ucieszyła mnie możliwość wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków Le Petit Marseillais, dostałam dzisiaj paczkę z której bardzo się cieszę, prócz fajnych kosmetyków, samo opakowanie, w których były zamieszczone cieszyło oko ( sroki tak mają )
Do testów dostałam kremowy żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy i mleczko nawilżające o zapachu masła shea, słodkiego migdału i olejku arganowego( już wiem, że będzie to mój ulubieniec), do tego sporo próbek, którymi chętnie się z Wami podzielę ;)

Marka Le Petit Marseillais od kilku miesięcy jest dostępna w Polsce, widziałam w Superpharm, Piotrze i
Pawle i w Rossmanie. Cena regularna mleczka to 16zł ( teraz w promocji za ok 13zł) żel pod prysznic 14zł ( w promocji ok 11.50)

Pierwsze testy za mną, ale o wrażeniach opowiem Wam jak je potestuję dłuższy czas.

Jedynie co mogę na chwile obecną powiedzieć to ZAPACHY tych kosmetyków!! które są mega, mega! Delikatne, jednocześnie charakterystyczne. Nie czuć w nich sztuczności, jestem zachwycona. Bardzo podoba mi się opakowanie mleczka - uwielbiam te z pompką, ułatwia to aplikacje, nie trzeba się gimnastykować z wydobywaniem produktu.
Opakowanie żelu pod prysznic nie zachwyca ale zobaczymy jak się będzie sprawdzało w użytkowaniu, jednak żałuje, że również nie posiada pompki.









Jeżeli macie ochotę powalczyć o możliwość testowania kosmetyków, chemii czy produktów żywieniowych zapraszam do zapoznania się ze stroną : http://rekomenduj.to

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz