poniedziałek, 9 czerwca 2014

Rękawiczki emu australia

Może to nie jest sezon rękawiczkowy ale teraz mamy doskonałą okazję dostac towar w super cenie;)
Na rekawiczki marki Emu cziłam się od dłuższego czasu, jednak cena mnie odstraszala wiec wolalam marznać w byle jakich, niż wydawać 300zł!!
Na dzień dziecka, sklep internetowy answear.com zrobił promocje, od cen na stronie, na wybrane produkty byl dodatkowy rabat 30% i tym sposobem kupiłam te cuda za niecałe 140zl, cena dalej jest zaporowa, miałam straszny dylemat ale stwierdziłam, ze raz kozie śmierć;)))
Rękawiczki prezentują się świetnie, sa wygodnie, dłuższe, co mi bardzo, bardzo odpowiada;) swietnie beda pasowac do skory i futrzanej kamizelki z ochnika, które sprawiłam sobie w ostatnim sezonie;))
Juz wiem, ze nie zaluje zakupu, teraz tylko będę musiała uważac, zeby ich nie zgubić jesienią czy zima;)) inwestycja na lata;)
Firme Emu uwielbiam za mega cieple buty, moze ceny sa wysokie, ale buty sa warte kazdej wydanej zlotowki. Moze nie grzesza uroda ale funkcjonalnością, jakością i ciepłem nadrabiają. Poza tym teraz jest najlepsza okazja, aby skompletować wyprawkę na zimę, za 1/3 ceny!:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz