wtorek, 3 czerwca 2014

Victor & Rolf BONBON

Maj co roku jest dla mnie obfity w prezenty i zakupy, a to za sprawą moich urodzin ;)

Zdecydowałam się przygarnąć do domu nowość, która niedawno pojawiła się w Sephorze, niezwykły słodziak - Victor & Rolf - BonBon.
Przyjemny letni zapach, słodki, długo utrzymujący się na skórze i  ubraniach. Nie jestem dobra w opisywaniu zapachów, także wklejam nuty, które zostały wypisane w necie :

Nutami głowy są mandarynka, pomarańcza i brzoskwinia; nutami serca są karmel, kwiat pomarańczy i jaśmin; nutami bazy są drzewo gwajakowe, drzewo sandałowe, ambra i cedr.

Flakon, jak widać na poniższych zdjęciach - fajniutki dla srok, które lubią cieszyć oko swoimi cudeńkami.
Skusiłam się na pojemność 30ml, cena w Sephorze - 259zł (skorzystałam z bonu urodzinowego, który wysłała mi perfumeria i zapłaciłam 110zł:))




Jest to już moja druga flaszka Victor'a & Rolf'a, Flowerbomb mam w pojemności 100ml, EDP i kocham! Niezwykle trwały, niezwykle oryginalny, niezwykle piękny!


Oba perfumy kupicie i powąchacie w perfumerii Sephora, która ma wyłączność na markę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz