czwartek, 16 stycznia 2014

OPI top & base coat

Dawno temu zakupiłam sobie w stacjonarnym Douglasie 2pack z bazą i topem z OPI. Czytałam wiele pozytywnych opinii i postanowiłam spróbować, tym bardziej, że za dwa produkty zaplaciłam ok 60zł.

Wrażenia? Sama nie wiem.. Zaczęłam regularnie stosować i ciężko mi konkretnie powiedzieć, czy polecam te produkty czy nie.

Plusy:
- przedłuża trwałość lakieru, kolor trzymał się ok 4 dni w stanie idealnym
- cena w douglasie
- ładny połysk paznokci
- wydajność
- duża pojemność, po 15ml
- dobrze współgra z większością lakierów, próbowałam z essie, anny, sephora

Minusy:
- baza nie chroni paznokci przed barwieniem przez lakiery czerwone czy różowe, paznokcie robią się żółte, a po to  używam bazy, żeby tego nie było
- baza przy dłuższym stosowaniu bardzo wysusza paznokcie, przez co zaczynają się rozdwajać i odchodzić 'płatami'
- top nie powoduje szybszego wysychania lakieru, wiecznie trzeba czekać do całkowitego wychnięcia, głównie z lakierami essie

Nie wiem jaką ocenę mu postawić, jestem ogólnie zadowolona z tego zestawu, chociaż muszę go na jakiś czas odłożyć, nawilżyć i odżywić swoje paznokcie. Dla mnie ogromnym plusem jest to, że gdy użyję obu produktów, to mam spokój z malowaniem na 4 dni, a bez tych specyfików lakier odpryskuje mi po paru godzinach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz