czwartek, 4 lipca 2013

Sale - wyprzedażowe łupy

Wczoraj pisałam Wam, że na nic szczególnego nie poluję podczas wyprzedaży, wybrałam się jednak 'pochodzić' po sklepach i przepadłam :))

 Dresowa sukienka ZARA - 129zł

 Sukienka ZARA - 129zł

Sweterek ZARA - 59zł

 Marynarka H&M - 129zł - 25% (kupon do ściągnięcia na www)

Spódniczka MANGO - 89zł ( marzyła mi się odkąd weszła do kolekcji)


Jeszcze kliknęłam na Zara Online :




Zwyklaki, które z mody nie wyjdą, śmiało będę mogła w nich chodzić w przyszłym sezonie, za sweterki zapłaciłam po 49zł za sztukę, mają fajną jakość, także polecam;)))

5 komentarzy:

  1. Piękna jest ta szara sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, w Zarze jest jeszcze dostępna;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, szczególnie dresowa sukienka :)

    Pozdr oraz zapraszam do mnie na konkurs i nie tylko ;)
    vinciaxs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za durna mania robienia fotek w przymierzalni...Na każdym blogu, aż się roi od tego...I tu to samo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie każda dziewczyna ma fotografa, który na zawołanie będzie robił jej zdjęcia;)
    W przymierzalni jest świetne światło;)

    OdpowiedzUsuń