środa, 3 lipca 2013

WYPRZEDAŻE

 http://best-tea.pl/public/assets/Colored-Sale-Tags-letters.jpeg




Wyprzedaże ruszyły!
Ja póki co trzymam się swoich postanowień i nie kupuję nic nowego, dopóki nie zużyję części swoich 'zbiorów' kosmetycznych, bo kolorówki starczy mi na najbliższe 5 lat, dobrze mi idzie !! ;))

Douglas przygotował dla Nas mnóstwo kuszących ofert, najciekawsza z nich, która pewnie większość z Was zainteresuje, to przecena podkładu Estee Lauder Double Wear, można kupić wszystkie kolory za 112zł! KLIK

Sephora wrzuciła na na stronę parę wyprzedażowych propozycji KLIK , głównie perfumy zwróciły moją  szczególną uwagę, bo są przecenione o sporo ! Np. Zestaw Hugo Boss Męski szary, 100ml + 2 miniaturki, żel pod prysznic i chyba balsam za 159zl z 429zł? ( nie pamiętam dokładnie, sprawdzę, kupię swojemu mężczyźnie i dam znać)

Mnie najbardziej zainteresował krem Rexaline za 139,90 z 459 zł ale niestety jeszcze na niego nie trafiłam.

Niezłą promocję widziałam wczoraj w Rossmannie, kup 3 dowolne kosmetyki z DOVE, a 4 dostaniesz gratis;) Balsamy 250ml są przecenione na 9,90, a żele pod prysznic 500ml są za 7,89( w superpharmie są w promocji za 9,90) Zastanawiam się czy nie zrobić sobie zapasu żeli, bo tak nieziemsko pachną!

Jeżeli chodzi o sklepy odzieżowe, to każdy wita nas obklejonymi witrynami z napisem 'SALE', ceny już są na prawdę niskie, warto się przejść i 'pogrzebać'. Ja właściwie jakiś wielkich pragnień zakupowych nie mam, więc na wyprzedażach nie szaleję, ale jak się oprzeć fajnej bluzce przecenionej o 70% ? :P ciężko ;)

Jeśli chcecie być na bieżąco w temacie wyprzedaży, to polecam wątek na wizażu KLIK  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz