poniedziałek, 8 lipca 2013

Kosmetyczne nowości

Tak jak Wam pisałam w poprzednim poście, wybierałam się do Sephory na wyprzedażowe zakupy.
Dla siebie kupiłam niewiele, bo nie potrzebowałam nic szczególnego ;)


W Rossmannie skorzystałam z promocji, kup 3, a 4 dostaniesz za free.
Kupiłam 2 żele pod prysznic 500ml za 7,89 i dwa balsamy do ciała za 9.99zł ;)Także za te 4 kosmetyki wyszło mi 27,87zł ;) Nieźle ;)



W Sephorze kupiłam 3 lakiery do paznokci przecenione z 19zł na 3,90 sztuka! Kolory są piękne!
Za połowę pełnowymiarowego podkładu, czyli 15ml zapłaciłam.. 38.90!! To była mega okazja, zważając, że 30ml podkład kosztuje ok 180zł!

Lancome - Teint Idole Ultra 03

 No i cenowe szaleństwo ;) Za perfumy Hugo Bossa zapłaciłam 158,90 !!  W zestawie jest 100ml wody toaletowej + 30ml wody toaletowej, jest to zapach męski, za 30ml w normalnej cenie musimy zapłacić ok 180zł ;)

Kupiłam jeszcze kredkę rozświetlającą do oczu z marki Sephora, niestety zapomniałam zrobić zdjęcia ;)
Jeśli lubicie kredki, to zachęcam do przejrzenia oferty wyprzedażowej, ceny już od 3,90zł ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz