wtorek, 30 lipca 2013

Sale Sale Sale

Szał wyprzedażowy w pełni, sklepy kuszą coraz to wyższymi przecenami, ciężko przejść obojętnie.

Wczoraj, podczas małych zakupów, odwiedziłam sklep Liu Jo, gdzie przy wejściu obsługa poinformowała mnie, że mają 50% zniżki na cały asortyment. Przyjęłam tą wiadomość obojętnie, bo dawno nic nie wpadło mi w oko w sklepie, ale przeglądałam i natrafiłam na portfel. Mój stary już ledwo 'żyje' dlatego stwierdziłam, że może najwyższy czas znaleźć godnego następcę;)

Portfel idealnie pasuje do moich nowych torebek, jest prosty, pojemny i ładnie się prezentuje ;)




Po drodze wstąpiłam do Sephory i.. o zgrozo! powiększyłam swoją kolekcję lakierów. Skorzystałam z promocji i za sztukę zapłaciłam 3,90. Wcześniej testowałam lakiery i jestem nimi pozytywnie zaskoczona, mają przepiękne kolory, jedna warstwa daje pełne krycie, bardzo szybko wysycha lakier na paznokciu, no i u mnie trzyma się przyzwoicie. Jestem bardzo, bardzo na TAK. Plusem dla mnie również jest cena i pojemność;)

Mój aparat niestety nie uchwycił przepięknych kolorów, ale przy każdym malowaniu będę starała się zrobić zdjęcie i może się uda;) Bardzo polecam przyjrzeć się im z bliska ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz