środa, 7 sierpnia 2013

Szczoteczka do mycia twarzy z Rossmana.

Jakiś czas temu pojawiły się informacje, że w Polskich Sephorach ma pojawić się w stałej ofercie szczoteczka do oczyszczania twarzy Clarisonic, czytałam o niej wiele dobrego, że wyjątkowo dobrze oczyszcza twarz, która wygląda pięknie, promiennie i zdrowo.
No która z Nas nie marzy o idealnie gładkiej buzi? Ja bez wątpienia.



Obietnice producenta:
Szczoteczki do oczyszczania skóry marki Clarisonic wykorzystują opatentowaną technologię soniczną, dzięki której wykonują ponad 300 ruchów oscylacyjnych na sekundę. W ten sposób delikatnie oczyszczają skórę - nawet 6 razy dokładniej niż przy użyciu dłoni - a przy tym są bezpieczne dla każdego rodzaju skóry.
Efekty użycia Clarisonic widoczne są już po pierwszym użyciu! Tak dokładnie oczyszczona skóra nie tylko wygląda zdrowiej, ale również lepiej wchłania składniki produktów pielęgnacyjnych.

Wszystko pięknie, ładnie ale.. CENA, która zwala z nóg, jest no, nie do przyjęcia.
 W sephorze cena 629zł a z opcja z dodatkową nasadką do ciała 940zł

Mając 20% wychodzi 500zł.. Czy warto? Póki co się wstrzymam, aż Polska je pozna i może kiedyś..

Do czego zmierzam :D
Czytając o clarisonicu, trafiłam na bardzo dobre opinie szczoteczki do oczyszczania twarzy z Rossmanna, stwierdziłam, że może warto to cudo przetestować, cena kusiła, zapłaciłam 11,99. Moja buzia nie lubi zbyt częstych peelingów, bo jest później podrażniona, wyskakują mi niespodzianki, a czasem umycie twarzy żelem nie wystarcza.
I cóż mogę o niej powiedzieć.. Jestem zadowolona. Bałam się, że włosie szczoteczki będzie podrażniać skórę twarzy, ale miło mnie zaskoczyła. Włosie jest mięciutkie, czyścić się nią można nawet codziennie, twarzy wygląda ładniej, mam wrażenie, że wyrównuje mi się powoli koloryt skóry twarzy, ładnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia ;)

Minusów w sumie na dzień dzisiejszy nie zauważyłam, może jedynie ta nakładka chroniąca przed kurzem jest średnia, ale nie mam pomysłu w co mógłby producent innego 'zapakować' szczoteczkę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz