czwartek, 11 lipca 2013

Yves Rocher

Już od dawna zastanawiałam się nad polityką marki Yves Rocher, kosmetyki ma niezłe, ceny ( po rabatach 40/50% ) niezłe, dają klientowi mnóstwo pełnowartościowych gratisów, jest program lojalnościowy, całkiem przyzwoity...

Jakiś czas temu wybrałam się do YR po balsam, kupiłam za 19.90 a gratis co dostałam?

żel pod prysznic 500ml
tusz do rzęs sexy pulp
mini żel pod prysznic 50ml
mini lakier do paznokci 3ml
szampon do włosów 200ml
żel pod prysznic 250ml

 
Prócz tych kosmetyków dostałam jeszcze jakiś naszyjnik i mini kosmetyczkę, wszystko za darmo!
Wartość tego zestawu szacuje się na mniej więcej 100zł.. Fajnie, aż chce się wracać;)

Bardzo lubię mleczka nawilżające z tej firmy, idealne są na wiosne/lato, lekko nawilżają, nie pozostawiaja tlustej warstwy na skórze, same plusy ;)) żele po prysznic nieziemsko pachną, za 500ml musimy zapłacić 15,90 (żel) 19.90 (mleczko)

Co do programu lojalnościowego :
Przy pierwszych zakupach zakładamy kartę 'stałego klienta' dostajemy kopertę pełną próbek oraz kupon zniżkowy 40% na kolejne zakupy(ważne przez 2 miesiące i można wykorzystywać wielorazowo) Wykorzystując tą zniżkę 40% dostajemy gratis tusz do rzęs i po ok 1,5 miesiąca będą na nasz adres domowy przychodzić kupony rabatowe -40/-50% + jakiś gratis od firmy przy zakupach z ulotką :) (mini produkty, pełnowymiarowe produkty, biżuteria, kosmetyczki itp)


Za każde wydaje 10zł, klient dostaje jedną pieczątkę, gdy zbierze ich 20 to może wybrać sobie jakiś kosmetyk za 15zł za darmo, może jednak nie brać niczego i przejść na 2 poziom zbierania pieczątek, wtedy po jego zakończeniu może wybrać coś za 35zł, po zakończeniu poziomu 3, może dostać za darmo coś, co jest warte 75zł;)

Często zdarza się, że firma proponuje podwójną ilość pieczątek za zakupy, także raz, dwa można je zebrać i cieszyć się nowym kosmetykiem za free;)

3 komentarze:

  1. Ooo ja też uwielbiam mleczka z Yves Rocher,jak narazie próbowałam mleczka malinowe i kokosowe.Na urodziny w komplecie dostałam zestaw żelu i mleczka(malinowe)i od tej pory kupuje same mleczka bez żeli,ponieważ mają strasznie "lejącą" się konsystencje przez co szybko się zużywają.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo tak, mam dokładnie takie samo zdanie o żelach, właśnie teraz testuję te z limitowanej serii, żel jest bardziej kremowy, niesamowicie pachnie, i mniej więcej zużywam 2-3 pompki podczas prysznica;) Także bardziej wydajny, chociażby dlatego, że nie 'przecieka' przez palce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to ta sama seria,ale ja używałam żelu Jardins du Monde(200ml.)i także byłam zachwycona jego wydajnością i zapachem właśnie tam jest cała seria tych zapachów,więc chyba o tym samym myślimy:)

    OdpowiedzUsuń