czwartek, 2 maja 2013

DKNY Delicious Night

Wspaniały, kultowy zapach Donny Karan. Tak zwane fioletowe jabłuszko.

Delicious Night otwiera nuta mrożonego grejpfruta zmieszanego z mielonym imbirem i schłodzonym, jeżynowym Martini. Iskry jedwabistych, purpurowych frezji dodają pulsującego blasku i energii. Sercem zapachu jest obfity pąk rozkwitających nocą orchidei, jedwabistego jaśminu i purpurowego irysa. Woń bursztynu miesza się z intrygującym zapachem czarnego kadzidła i wyciągiem z mirry, a także paczulą wzmocnioną aksamitnym wetiwerem. Wszystko razem tworzy wyjątkowo zmysłową, mroczną tajemnicę, która tylko czeka by ją odkryć.

Niestety, perfumy sięgnęły dna, żałuję, ale wiem, że kiedyś zakupię nowe.
 Moje 100ml EDP, miałam przez 3 lata, więc troszkę się cieszyłam, że w końcu się skończyły ;)
 Perfumy przyciągały nosy, wielokrotnie znajomi i nieznajomi pytali mnie czym pachnę, bo nie mogą oderwać ode mnie nosa:)) Mocny, ale nie duszący, słodki ale nie mdły.


1 komentarz:

  1. uwielbiam zapachy DKNY!
    ja miałam zielone jabłuszko i również wiele razy zdarzyło mi się, że ktoś mnie zapytał jakich perfumów używam :)

    OdpowiedzUsuń