sobota, 5 stycznia 2013

Sephora Instant moisturizer - lekki krem nawilżający

Krem Sephora Instant moisturize znalazł się w mojej kosmetyczce zupełnie przez przypadek. Podczas zakupu mojego ulubionego i najlepszego kremu jaki kiedykolwiek używałam ( o tym w kolejnym poście) niestety pomyliłam się i wzięłam ten, z racji tego, że była wtedy promocja -50% jakoś wielce nie rozpaczałam ;) Gorzej było ze zużywaniem ;)




Co do kremu, jest baardzo, bardzo lekki, dla mnie niestety niewystarczający jeśli chodzi o nawilżenie, nie zapychał, ładnie pachniał. Idealnie sprawdzał się pod makijaż.

Dla tych z Was, które nie mają buzi suchej, powinien się dobrze sprawdzić. Bardzo lubię pielęgnację marki Sephora, w odróżnieniu od kolorówki, jest naprawdę godna polecenia, używam kremu, peelingu, mleczka i płynu do demakijażu, każdy z tych produktów jest dla mnie rewelacją.









Zachęcam do testów ;)

1 komentarz:

  1. Zachęciłaś mnie Madziu do przetestowania tego kremu. Mam cerę mieszaną, więc raczej się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń