wtorek, 8 stycznia 2013

Pierwsze zakupy na iherb.com

Wreszcie się przełamałam i zrobiłam zakupy na iherb.com, od dawna chorowałam na pędzle Real Techniques, naczytałam się mnóstwa pozytywnych opinii i stwierdziłam, że najwyższy czas też je sobie sprawić. Dodatkowo kliknęłam puder brązujący Physician's Formula.
Zamówienie złożyłam wczoraj, dużo czytałam o tym sklepie internetowym i przez przypadek znalazłam zniżkę - 10$ (przy zakupach za >40$ lub 5$<40$) + 5% rabatu z racji tego, że jestem nowym klientem :D
Pędzle Real Techniques kupiłam za średnio 8$, w Polsce można je najtaniej trafić za ok 50zł.. Także przebitka niezła.

Za przesyłkę zapłaciłam 4$. Aby móc kupować w tym sklepie, trzeba mieć kartę kredytową, jest to jedyny środek płatności.
Na różnych forach internetowych, dziewczyny radziły, aby zamówienia nie były za więcej niż 60/80$, ponieważ jeśli poszalejemy, nasze zakupy mogą zostać oclone, jak również może zostać nałożony podatek 23%.
Liczę na to, że wszystko pójdzie po mojej myśli i żadnych dodatkowych opłat ponosić nie będę.










Zamówiłam sobie dokładnie taki zestaw pędzli, zdjęcie nie moje, jak tylko dojdą to zrobię recenzje i porównanie do pędzli marki Sephora;)



Jeżeli kuszą Was zakupy na iherb.com, podaję Wam kod, dzięki któremu odliczą Wam dodatkowo -10$ rabatu, jeśli Wasze zamówienie będzie wynosić 40 lub więcej $ ;)  ZPD096

7 komentarzy:

  1. fajne pędzelki :) sama muszę sobie kupić jakiś zestaw ale taki żeby było więcej pędzelków do cieni itp, bo te twoje wydają się wszystkie jakieś wielkie. Ale na stronę na pewno wejdę :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JOA - jest też zestaw z samymi pędzlami !!:) ja mam już zapas więc zaopatrzyłam się tylko w jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć:)
    Chciałabym zamówić paletkę Naked na stronie beautybay. Jednak trochę się obawiam, że cienie podczas przebycie tylu kilometrów dostanę pokruszone ;/ Czy mogłabyś napisać coś o zabezpieczeniu Twoich zakupów z tej strony? Zal by było wydać 180 zł i dostać pokruszone cienie.
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina,

    Paletki Naked2 możesz dostać w perfumerii SEPHORA!! Kosztują 189zł!
    Dysponuję zniżką -10% na już, mogę odstąpić, za parę tygodni będą VIPY w Sephorze jak masz kartę stałego klienta i wtedy można kupić paletkę ze zniżką -20%.
    Moje zakupy z beautybay doszły super zabezpieczone, w kartonie wyłożonym takimi styropianowymi 'chrupkami' ;) także na pewno nic się im nie stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA jakos nadal nie moge sie przekonac do zakupow w zagranicznych sklepach ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc ja tylko 3 razy robiłam zakupy w zagranicznych sklepach, też mam obawy, zawsze się boję, że nie dojdzie, a nie każdy sklep daje gwarancję zwrotu pieniędzy czy ponownej wysyłki towarów, jeśli paczka nie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. iherb to mój ulubiony sklep. Podobnie jak ich system rabatowy. W lutym jest 10% rabatu na zakupy za pomocą kodu ARO9502.

    OdpowiedzUsuń