niedziela, 13 stycznia 2013

najlepszy z najlepszych! SEPHORA ultimate moisture hydrating cream

Najlepszy z najlepszych kremów nawilżających jakie w życiu spotkałam, zdecydowanie można go nazwać Kosmetykiem Wszech Czasów!
Idealnie nawilża, nie pozostawiając tłustego filmu, nie zapycha, nadaje się pod makijaż, nawilża do tego stopnia, że kremując buzię na noc, rano jak się budzę, twarz dalej jest nawilżona, napięta a nie ściągnięta..
Zużyłam (chyba) 4 słoiczki kremu, a 6 mam w zapasie:D
Kosztuje on w Sephorze w regularnej cenie 59zł, często można go kupić w jakiejś dobrej promocji za nawet 25zł, ja na taką trafiłam i zrobiłam sobie niezły zapas.
Krem sprawdza się i zimą i latem, bardzo polecam go przetestować!;)



Zapomniałam dodać, że krem ma  konsystencję masła do ciała. Jest bardzo gęsty ;)

1 komentarz:

  1. super krem.... dobrze nawilża a do tego jest mega wydajny...:)

    OdpowiedzUsuń