niedziela, 20 stycznia 2013

Guerlain Meteorites Compact

Guerlain Meteorites Compact, tak zostaje przedstawiony przez producenta:
 "Rozświetlający i matujący puder prasowany idealnie łączy właściwości rozświetlające i matujące. Eksponuje naturalny blask skóry w najdoskonalszej formie. Rezultat: aksamitny i pudrowy. Cera jest nieskazitelnie matowa i świetlista. Efekt naturalnego blasku trwa cały dzień. Puderniczka wyposażona w gąbeczkę do aplikacji. Idealny do poprawek makijażu w ciągu dnia. Produkt testowany dermatologicznie. Ważność - 18 miesięcy."

Kolejny kosmetyk Guerlain, który nie zawiódł !!

 Puder zakupiłam podczas jego premiery na rynku polskim, pojawił się u nas wraz z wiosenną kolekcją 2011, od tego czasu wiernie mi służy. Używam go właściwie tylko do wykończenia makijażu, posiadam odcień 02 Teint Beige, nakładam go największym pędzlem do pudru marki Sephora. 
Idealnie stapia się ze skóra, nie podkreśla suchych skórek, nie widać go na twarzy, nie wysusza.

 Puder zamknięty jest w prześlicznej puderniczce, dołączony do pudru jest puszek, jednak ja pozbyłam się go zaraz po zakupie, bo zdecydowanie wolę używać do nakładania pędzli, no i oczywiście welurek, chroniący puderniczkę przez zarysowaniem.

Puder w moim przypadku, matuje moją buzię na cały dzień i nie muszę robić poprawek, jednak jeśli ktoś takowych potrzebuje, to idealnie puder się do tego nadaje, ponieważ mimo nałożenia paru warstw produktu, buzia wygląda bardzo naturalnie.

Cena niestety nie jest niska, bo jest to ok 229zł za 7g produktu!

Jest to produkt na pewno godny polecenia! I jestem pewna, że gdy mi się skończy to do niego prędzej czy później wrócę. 
Doszły mnie słuchy, że jest możliwość kupienia samego wkładu, będę niebawem w sephorze i dowiem się co i jak!;)







2 komentarze: