poniedziałek, 21 stycznia 2013

Biotherm Aquasource Softening Cleansing Foam

Chciałam Wam przedstawić piankę do mycia twarzy, która od dłuższego czasu gości w mojej kosmetyczce:  Biotherm Aquasource - mogę śmiało powiedzieć, że jest to kosmetyk, który jest godny polecenia. Produkt jest z przeznaczenia dla skóry suchej, ja mam mieszaną w kierunku tłustej latem i zimą w kierunku suchej. Pianka doskonale oczyszcza twarz z makijażu, tłuszczu czy innego brudu, przy czym jest niesamowicie delikatna, i co dla mnie najważniejsze - nie powoduje ściągnięcia, co niestety często jest moją udręką.

Kosmetyk ten poznałam dawno temu, jak jeszcze w Douglasie i Sephorze można było kupić miniatury całej gamy Aquasource ( tonik 30ml, krem20ml i żel do mycia twarzy20ml) po 29zł, tak mi się ona spodobała, że zużyłam chyba z 5 zestawów miniatur ( również tych do cery mieszanej i tłustej, zielone opakowania) 
Krem również był rewelacyjny, jednak tonik pozostawiał na skórze taki klejący 'film', czego osobiście nie lubię.

Kosmetyk do kupienia w Sephorze za 89zł w cenie regularnej. Ostatnio podczas wizyty w Sephorze widziałam zestawy za ok 112zł, w których był krem 50zł, pianka 50ml i tonik125ml, cena bardzo atrakcyjna!



 
 

Jakiś czas temu podczas uzupełniania swojej wiedzy kosmetycznej dzięki forum wizaż.pl, natknęłam się na informacje, że super produktem do mycia twarzy jest... żel do higieny intymnej! Sprawdziłam i przekonałam się, że tanim kosztem możemy mieć 2in1! Żaden żel ( a testowałam wiele) nie podrażnia twarzy, nie powoduje ścągnięcia i idealnie zmywa cały brud z buźki. Warto przetestować!

4 komentarze:

  1. Rzadko bywam w Sephorze, więc nie kojarzę tego kosmetyku ;)
    I nigdy nie stosowałam żelu do higieny intymnej do mycia twarzy, ale chyba się skuszę ;) Warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym żelem do higieny intymnej to mnie zagięłaś..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam sceptycznie nastawiona do żelu, ale jeśli ktoś ma bardzo wrażliwą skórę, to taki żel jest idealny, bo jest delikatny, przy czym dobrze myje;) Przetestowałam i buzia po umyciu jest 'uspokojona' nie wysusza, nie podrażnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... do żel do higieny intymnej na twarz?? nie wpadłabym na to, ale chyba wypróbuje..:)

    OdpowiedzUsuń