niedziela, 16 grudnia 2012

papcie EMU - mikołajkowy gift!

Od 2 lat w okresie zimowym jestem absolutnie zakochana w marce EMU - niesamowicie ciepłe buty, mimo, że nie grzeszą pięknością, ale przy -15 na dworze, mam w nosie jak wyglądam;) Poza tym, przy odpowiednim zestawieniu wyglądają fajnie ;)

Na Mikołaja sprawiłam sobie papcie Emu - znalazłam je w Tk maxxie, płaciłam za nie 129zł i jak dla mnie był to najlepszy zakup grudnia ;)








Do wyboru w TK maxxie były również czarne, ale ja jako fanka różu wybrałam wybrałam cukierkowe.



Papcie są super wykonane, jakością przypominają 'Stingery'.
Jeśli będziecie miały okazje je tanio kupić to polecam!

3 komentarze:

  1. MEGA CIEPŁE - POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zobaczyć, czy i u mie są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie już wyprzedane, sprzedały się strasznie szybko, dobrze, że się na nie zdecydowałam, bo na zimę są super;)

    OdpowiedzUsuń