środa, 12 grudnia 2012

małe zakupy kosmetyczne

Podczas ostatniej wizyty w Rossmanie, stwierdziłam, że już czas pofarbować sobie czuprynę i zdecydowałam się na zakup farby marki Garnier - Color Sensation - intensywny trwały krem koloryzujący, kolor 5,35 pięknie nazwany - cynamonowy brąz. Bardzo lubie farby garniera, często można je trafić w dobrej cenie, kolory na włosach wyglądają naturalnie i nie zauważyłam jakiś negatywnych skutków farbowania. Jakieś 3 miesiące temu farbowałam włosy farbą L'oreal, wszystko super - pięknie, przez jakieś 3 tygodnie, potem kolor się wypłukał. Cena 16.49zł



W dniu jutrzejszym będę się farbować, więc postaram się uchwycić efekt na włosach ;)

Kolejnym kosmetykiem do włosów jest mój HIT ostatnich miesięcy - L'oreal Elseve Volume Collagene.
 Jest to spray ułatwiający rozczesywanie i nadający objętość. Mam włosy grube, ciężkie i dlugie, nie brakuje im jako tako objętości, bo mam ich mnóstwo, ale uniesienia u nasady i lekkości, dzięki temu sprayowi mam je puszyste przez praktycznie cały dzień, super się je rozczesuje, ładnie pachną, lepiej się układają, mój ideał do włosów!!

Stosuję go na wilgotne włosy, przed czesaniem, albo na suche włosy przy porannym czesaniu. W obu sytuacjach sprawdza się świetnie. Cena w rossmanie bez promocji 16,49zł



Ostatnią rzeczą, którą kupiłam jest maseczka AA z serii skuteczna pielęgnacja - Maseczka błyskawicznie nawilżająca, kupiłam ją w Biedronce za 1.99zł - znajdziemy tam całą serię - nawilżające, oczyszczające, przeciw błyszczeniu, regenerujące - warto zwrócić uwagę.
Maseczkę będę testować w weekend, także poinformuje jak się sprawuje;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz