poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia i zbliżającego się wielkimi krokami Nowego Roku, chciałam wszystkim życzyć szczęścia, zdrowia, spełnienia wszystkich marzeń, zrealizowania wszystkich planów, dostatku finansowego, radości i spokoju.
Życzę Wam abyście Święta spędzili w miłej i rodzinnej atmosferze i aby zostało tak przez cały rok!

PS. i mnóstwa prezentów pod choinką!


Moje prezenty dla rodziny już od dawna czekają!;)



https://app.socialde.sk/external/thumb.php?w=640&src=upload/imag0326.jpg



PS2. Biorę udział w konkursie zorganizowanym przez perfumerię Douglas na facebooku, bardzo proszę o głosy!
 http://www.facebook.com/PerfumerieDouglasPolska?sk=app_197506877041602 znajdziecie mnie jak klikniecie w 'głosy' jestem gdzieś w 4 linijce;)
Dziękuję!;)

4 komentarze:

  1. Choinka śliczna, a tyle prezentów chciałabym dostać, ale chyba nie zasłużyłam, bo miałam ich mniej pod swoją choinką...:P
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam facebooka, więc nie mam jak zagłosować, ani nawet sprawdzić, czy konkurs jeszcze trwa :P ale tak profilaktycznie napiszę, może się przyda na przyszłość rada- jest taka stronka http://hellbuzz.pl/ gdzie można wymieniać się głosami w różnych konkursach. Użytkownicy tam pomogli mi wygrać wiele całkiem sympatycznych nagród ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo! bardzo dziękuję! zapiszę sobie tą stronkę, ostatnio często biorę udział w konkursie, przyda się!;)

    Konkurs już nie trwa, nagrodę wygrałam:))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń