wtorek, 11 grudnia 2012

Spring Chanel Make up 2013

 Powoli pojawiają się zdjęcia zapowiadające wiosenne limitowane kolekcje kosmetyków, chciałabym przybliżyć Wam kolekcję Chanel. Dla mnie jest mało obiecująca, wszystko wydaje mi się wtórne.. Jedynie pięknie wygląda rozświetlacz, ale moja twarz z tego typu kosmetykami średnio się lubi, dlatego sobie daruję. W kolekcji pojawiają się głównie brązy - paletka cieni jest wg mnie idealnie skomponowana kolorystycznie, jeśli ktoś w brązach się lubuje. 



 



Błyszczyki, szminki i lakiery również nie robią na mnie wrażenia. 

 

Z całej kolekcji najciekawszy wydaje się róż, jednak nie na tyle, żeby szybciej zaczęło bić moje serce:)



 


Rozświetlacz:





Kolekcja powinna pojawić się w Polsce mniej więcej na przełomie lutego/marca. Chętnie się jej przyjrzę z bliska;)

2 komentarze:

  1. Rozświetlacz jest rewelacyjny! Polecam http://pinkishlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest już w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń