piątek, 2 stycznia 2015

Zestaw Estee Lauder Beautiful Eyes Duo

Podczas zakupów w Galerii Katowickiej natknęłam się na sklep Estee Lauder i promocję na mini zestawy. Skusiłam się na krem pod oczy i korektor, który od dawna chciałam wypróbować. Cały zestaw kosztował 40zł.
 


 Krem pod oczy spisuje się u mnie dobrze, jednak nie nawilża tak głęboko jakbym chciała. Jest jednak niesamowicie wydajny i za to ogromny plus, słoiczek ma pojemność 7ml. Nie podrażnia okolic oczu.


Korektor był wyłącznie w kolorze 02, dla mnie jest idealny. Nie mam problemu z sińcami pod oczami, także używam go wyłącznie na wyskakujące niespodzianki, raz nałożyłam go pod oczy niestety wchodził w załamania i nie wyglądał dobrze.


Jestem na Tak, jeśli chodzi o mini produkty, przed zakupem drogiego pełnowymiarowego opakowania można przetestować, sprawdzić czy nam dany kosmetyk odpowiada czy nie. Poza tym, ceny tych mini zestawów są na tyle atrakcyjne, a produkty wydajne, że gdybym w którymś z tych produktów się 'zakochała' to byłabym wierna mini opakowaniom. Dlaczego? Mamy wiecznie świeże kosmetyki, nie ma mowy o ich przeterminowaniu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz