sobota, 31 stycznia 2015

poswiatecznee ozdoby

Święta, Święta i po Świętach.
Obudziłam się z Zimowego snu i wracam do życia:D
Postanowienia noworoczne zapisałam na kartce, zaczęłam je powoli realizować i mam nadzieję, że w tym roku wszystko co zaplanowałam, spełnię ;)

Poniżej wklejam Wam moje skromne ozdoby świąteczne, niestety przy moim metrażu mieszkaniowym, musiałam przystopować z ciągłym kupowaniem:D;)

Świnka skarbonka z Home&You, Świecznik również, zielona trawka wraz z doniczką - Ikea.


Aniołka kiedyś dostałam w prezencie i towarzyszy mi w każde święta;)


Choinka - Święta bez choinki to nie święta ;)



Świeczki - Ikea, Świeca choinka i chusteczkownik - Home&You.

Teraz coś absolutnie ślicznego :D Nakładki na świeczki Yankee Candle, zwane 'Illuma'
Nakładam ją na świecę Yankee Candle, świetnie wygląda, a dodatkowo sprawia, że świeca pali się równomiernie.
Zdecydowałam się na zakup Mikołajów i Bałwanków ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz