piątek, 9 maja 2014

Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu Tołpa

Przyszedł czas na recenzję płynu micelarnego Tołpy.

Obecnie używam kilku kosmetyków tejże firmy ale jeden szczególnie jest godny uwagi.
Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu.

Jest REWELACYJNY!
Produkt idealnie zmywa makijaż, nie piecze w oczy, nie powoduje podrażnień, nie wysusza mojej buzi, jest wydajny.
Minusem jest przede wszystkim cena, za 200ml musimy zapłacić 27zł, a za 400ml 37zł.
Ja zrobiłam spory zapas, gdy produkty były na promocji i za 17zł udało mi się kupić dwie sztuki po 200ml. Często na stronie można trafić niezłe promocje, także cenę idzie obejść ;))) KLIK
Sporym minusem również jest korek, przez który wydobywamy produkt, ja tą kwestię również obeszłam i 'wkręciłam' aplikator z psikaczem, który idealnie nadaje się do tego typu produktów. Wypsikuję kilka razy płyn na wacik i przemywam twarz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz