wtorek, 1 kwietnia 2014

Wiosenne porządki i zakupy

W ostatni weekend wzięłam się ostro za wiosenne porządki w moich szafach, wywaliłam i spakowałam wszystkie buty i kurtki zimowe, szale, czapki i rękawiczki.
Okazało się, że 99% moich rzeczy w szafie jest czarnych i postanowiłam wybrać się na zakupy, żeby ożywić chociaż troszkę garderobę;)
Poniżej zdjęcia tego, co udało mi się kupić, jestem z tych rzeczy niesamowicie zadowolona;))))

Wywaliłam tyle dobroci, których muszę się pozbyć  :D


Zaczynamy - nowości ;)))

Bluzko-bluza - Bershka- 99zł



Góra stroju kąpielowego - H&M - 79zł ( -25% zniżki)



Buty sportowe na koturnie. Adidas, kupione w Footlocker - 349zł


Spodnie H&M czarne 49zł ( -25% zniżki) i spodenki krótkie z Pull and bear 79zł

Spodenki czarne - H&M 39zł, zółte 69zł i jeansowe 79zł - Pull & Bear


No i bluza, którą Wam pokazywałam w poprzednim poście ;)



 Jeszcze kupię jeansy i z dwa t-shirty i witaj wiosno!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz