poniedziałek, 31 marca 2014

bluza 13 Paprocki&Brzozowski



Jakiś czas temu wpadłam w internecie na wspaniały projekt duetu Paprocki&Brzozowski, a mianowicie...





Potrzebowałam czegoś luźnego na co dzień, a co najważniejsze, czegoś wiosennego, jasnego i optymistycznego. Po dwóch tygodniach zastanawiania się, marudzenia.. zamówiłam :)
Z bluzy jestem bardzo zadowolona, jest ze świetnego materiału, pięknie się prezentuje. Jedyny minus to rozmiarówka.. Bluza jest w stylu oversize, kupiłam rozmiar M i w rękawach to śmiało mogłabym zmieścić udo, ale dumnie noszę, a niebawem, gdy wybiorę się do rodzinnego miasta, zaniosę mojej zaufanej krawcowej, żeby mi ją nieco zmniejszyła ;)
Bluzę możecie zamówić tutaj : KLIK


Zdjęcia nie są niestety dobrej jakości, ale niebawem planuję więcej stylizacji;)

Spodnie - Bershka
Buty - Adidas Originals
Torebka - Michael Kors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz