piątek, 21 lutego 2014

Krem nawilżający Sephora Instant

Na wyprzedażach w Sephorze kupiłam sobie zapas kremów nawilżających, które były przecenione o 50% i za każdy zapłaciłam 14,90 ;)
Jak już wcześniej wspominałam, bardzo lubię pielęgnację Sephory, a kremy nawilżające są moimi ulubieńcami. Często jak są jakieś większe zniżki, kupuję parę słoiczków czy tubek.


 Krem nawilżający Sephora Instant Moisturizer

Krem jest lekki, dostatecznie nawilża, dosyć rzadki.
Jesli ktoś ma bardzo sucha skórę, niestety u niego się nie sprawdzi. Ja sobie go bardzo chwalę, ale raz na pare dni aplikuję coś mocniejszego.
Tubka ma 30ml, jeśli jest pełna to przyjemnie się wyciska produkt, jeśli jednak krem jest przy końcówce, to niestety trzeba się nieźle nagnieść, żeby wydobyć krem, jednak mimo tego, nie wyobrażam sobie, żeby mógł być zamknięty w słoiczku.

Za 15zł, warto go kupić i przetestować, jednak jestem pewna, że za cenę 30zł go nie kupię, bo za niewiele więcej mogę mieć swojego ulubieńca, albo masę różnych innych kremów.

Nie zapycha, nie ma drażniącego zapachu, rozciecie tubki, zeby wydobyc resztki - nieuniknione;)) jest to idealny krem na dzien, pod makijaż, nie jest zbyt tlusty, i tapetka trzyma sie na nim dobrze;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz