sobota, 4 stycznia 2014

Łupy -30% SEPHORA

Jak co roku, Sephora dla swoich klientów przygotowała zniżkę na kolorówkę, zazwyczaj było to -30% dla wszystkich, w tym roku niestety tylko złote karty miały taki rabat, cała reszta -25%.
Przez cały rok, średnio raz w miesiącu, Sephora daje swoim klientkom -20% na wszystko.

Byłam grzeczna w tym roku i Mikołaj przyszedł do mnie dwa razy ;) Pod koniec grudnia zasypując mnie niespodzianką z Sephory.

Do koszyczka Mikołaja wpadły następujące kosmetyki :

Cień Chanel Gri Gri - bardzo go chciałam i jest przepiękny!
Puder Chanel Les Beiges w kolorze N20.
Baza Smashbox
Podkład Guerlain Parure Extreme, mój faworyt, okazało się, że go wycofują z oferty, nad czym wyjątkowo ubolewam.
Meteoryty Guerlain
Puder sypki Guerlain
Perfumy DKNY Delicious Night, które jak się okazało również zostają wycofawane!
Szminka YSL - przepiękny kolor i przepiękne biżuteryjne opakowanie.
Trwały błyszczyko-szminka marki  Sephora w ostrym różowym kolorze, bardzo trwała!
Wychwalana kredka Jumbo z Sephory, również niesamowicie trwała!

Wszystkie produkty zostały kupione z 30% rabatem ;)











 

Gdy poszłam do Sephory, żeby zobaczyć cóż ciekawego przecenili z zestawów świątecznych, wpadła mi w oko pielęgnacja marki Sephora, z racji tego, że kremy mi służą i są jednymi z ulubionych, zrobiłam sobie niezły zapas;) Cena była bardzo kusząca, bo za kremy nawilżające płaciłam 15zł ( cena pierwotna 69zł)  za sztukę, reszta w granicach 22zł, więc wzięłam na przetestowanie ;)

Niebawem wrzucę recenzję produktów, które kupiłam. Zachęcam do odwiedzenia Sephory i przetestowania ich kremów nawilżających, bo naprawdę warto ;)

Ogłaszam post  kosmetyczny;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz