wtorek, 26 listopada 2013

Wishlisty wyprzedażowa - Zara i Massimo.

Będą święta, a po świętach - zimowe wyprzedaże;))) Ja czekam właściwie tylko na Zarę i Massimo Dutti.
Z biegiem lat uczę się robić zakupy z głową, w pełni przemyślane, staram się nie kupować rzeczy na siłę, bo tanio, bo może mi się przydają, bo później, jak wiadomo, rzeczy te leżą z metkami i nigdy w nich nie wychodzimy.
Od paru sezonów, robię sobie listę zakupową i próbuję, w mniejszym lub większym stopniu się jej trzymać;)

Jestem zdecydowana na płaszcz, sweter i kozaki overknee z Zary.
Reszta mi się podoba, ale nie miałam okazji tych rzeczy przymierzyć, więc możliwe, że gdy zobaczę je na żywo, to miłość przeminie.

Będę się starała, żeby nic więcej mnie nie pokusiło, bo co za dużo to nie zdrowo ;)


Rękawiczki z Zary, poszukuję skórzanych od dość dawna, a te mnie urzekły ;) 169zł obecnie.


Kozaki Massimo, obie pary mi wpadły w oko, nie mierzyłam ich jeszcze, są prawie takie same, także zdecyduję w sklepie, które mi bardziej pasują ;)

 Koszula i bluzki z Massimo Dutti, nie będę się rozpisywać o każdej z nich, bo doskonale wszystko widać na zdjęciach ;) Proste, klasyczne kroje, czyli to co lubię najbardziej ;) 

 





Sweter z Zary, który pokazywałam na sobie w poprzednim poście ;) obecna cena 199zł.


 Kozaki Zara - 349zł, też na 100% jestem na nie zdecydowana, jest to model overknee, ładne, zgrabne i klasyczne.

 Skórzane kozaki z Zary, jeśli sytuacja z poprzednich wyprzedaży się powtórzy i kozaki zostaną przecenione z 600zł na 200zł, to na pewno kupię jakieś na zapas;)



 Płaszcz Zara, obecna cena 499zł, mierzyłam go, jest piękny i klasyczny.

Czy Wy już macie jakieś wyprzedażowe plany zakupowe?;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz