poniedziałek, 7 października 2013

Yanklee Candle - woski

Większość z Was pewnie doskonale zna firmę Yanklee Candle, która specjalizuje się w produkcji świec.

Zapachów świec jest mnóstwo, każdy, nawet najbardziej wybredny nos, znajdzie coś dla siebie. Są zapachy soczyście owocowe, jak również zapach świeżej, wypranej bawełny, kawy, a nawet zapachy skierowane dla Panów! :)

Ja świeczki się jeszcze nie dorobiłam, bo niestety ceny zwalają z nóg, ale woski doskonale znam i uwielbiam ;)

Zazwyczaj decyduję się na zapachy owocowe, bo jak wspominałam wcześniej, mają intensywny i 'soczysty' zapach. Woski palimy w kominkach, ja swój zakupiłam w Nanunana we Wrocławskiej Magnolii za lekko ponad 10zł, może nie jest wybitnie piękny ale kupowałam go 'na szybko' bo zależało mi, żeby jak najszybciej przetestować poniższe cuda;)

Woski są wydajne, nigdy nie roztapiam całości za jednym razem, odkrawam ok 1/5 i topię ;)



Woski i świece można zakupić stacjonarnie, najczęściej w mydlarniach, gdzie są standy YC, w Warszawie oczywiście większy wybór, w innych miastach jedynie kilka/kilkanaście zapachów.
Raz w miesiącu, można kupić 2-3 zapachy ze zniżką -25%, promocja 'zapach miesiąca'





Ceny :
wosk - 6zł
sampel- 9zł
świeca mała - 39zł
świeca średnia - 70zł
świeca duża - 93zł

W sklepach internetowych często można kupić świece taniej, trzeba szukać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz