wtorek, 1 października 2013

Home & You - zakupy !

Bez wątpienia jestem największą promocjo-maniaczką jaką znam. O wszelakich zniżkach dowiaduję się pierwsza, a potem jeszcze fartem dostaję więcej niż powinnam.

Tak było podczas zakupów w Home&You, pare dni temu udałam się do galerii w poszukiwaniu obrusa :D miał być czerwony i... ładny :D Dotarłam do H&Y, kupiłam śliczny, z satynową poświatą, kosztował mnie 50zł, do zakupów Pani w kasie dołączyła mi zniżkę -25zł na kolejne zakupy, a że planowałam kupić jakieś drobiazgi do domu to się bardzo ucieszyłam. Wczoraj, gdy był ostatni dzień promocji, wyruszyłam na łowy :D

Wybrałam sobie dwa ręczniki, poszłam z nimi do kasy, przede mną jakaś starsza Pani robiła zakupy, dostała bon -50zł na kolejne zakupy, widząc, że mam taki kupon na mniejszą kwotę, powiedziała, że ona nie ma czasu już szukać i że mogę sobie go wziąć :D

Takim sposobem miałam -75zl na zakupy, kupiłam ładniejsze i droższe ręczniki, kubek i czajniczek.

Czajniczek może nie powala elegancją, ale mnie oczarował, poza tym w okresie zimowym będzie niezastąpiony, bo wtedy wypijam ogromne ilości herbaty;))








Ceny regularne :
Ręcznik 50/90 - 29zł
Ręcznik 70/130 - 59zł
Czajnik - 39zł
Kubek - 11zł


Przy wyjściu natknęłam się na:

Księżniczkowa świnka skarbonka  :D Jak kiedyś zacznę oszczędzać, to ją przygarnę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz