poniedziałek, 28 października 2013

EMU Emusiowa rodzinka ! ;)


Chciałam Wam przedstawić moją Emusiową rodzinkę :D I podać kilka cennych wskazówek dla tych, którzy w przyszłości na buty tej marki się skuszą.
Marka Emu większości z Was jest pewnie znana, produkuje buty i odzież z wełny merynosów.
Osobiście byłam negatywnie nastawiona do tych butów i przez dwa lata próbowałam się do nich przekonać. Zawsze zniechęcały mnie zdeformowane i pogniecione pięty pseudo 'emu' i wszelakich podróbek. Trzy lata temu byłam zmuszona kupić coś ciepłego, wygodnego i stabilnego, decyzja zapadła, wybrałam się na zakupy.
Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że są różne modele tych butów, nie było takiego wyboru w internecie, w wyniku czego słono przepłaciłam i kupiłam buty gorsze jakościowo - Emu Wool.

Emu Wool są tańszą wersją, mają gorszą skórę (bydlęcą), gorszą wełnę w środku, bardziej ugniatającą się,  nie są nieprzemakalne, nie są aż tak ciepłe jak ich rodzeństwo Emu Stinger czy Platinum.

Jeżeli planujecie zakup tych butów to dołóżcie i zainwestujcie w Stingery! Teraz będę nosić je 3 sezon i wyglądają prawie! idealnie, zrobiły mi się na nich lekkie zacieki od soli, ale będę z nimi niebawem walczyć i może znikną.

Ważną i kontrowersyjną sprawą jest wybór rozmiaru, TRZEBA kupić je co najmniej o rozmiar mniejsze(woole), ja normalnie noszę rozmiar 41 i zdecydowałam się na 39. Wełna w środku się ubija, co doprowadza do tego, że buty się rozbijają i potem mogą 'klapać'. Stingery wystarczy kupić jeden rozmiar mniejsze, jak kupimy za małe to wybije nam duży palec. ( ja kupiłam 39 i niestety lekko się wybił, następną parę kupię 40)

Mimo, że tych butów impregnować już nie trzeba(stingery), ja parę razy w sezonie spryskuję je impregnatem, na wszelki wypadek ;)

Teraz pytanie, gdzie kupić Emu - najlepiej w internecie podczas wyprzedaży! Polecam szczególnie sklep Schaffashoes, gdzie można je kupić w naprawdę niskich cenach ( nawet 300zł zamiast 1000zl!) sklep Sarenza jest również godny polecenia.

Odradzam zakup butów na allegro, większość to podróbki !

KLIK tutaj znajdziecie wiele przydatnych informacji, odpowiedzi na nurtujące Was pytania i wskazówki jak dbać, i co najważniejsze - gdzie aktualnie są promocje ;))

Poniżej zdjęcia moich ślicznotek.

Szare - Emu wool, czarne i beżowe - stingery.



o papciach już Wam pisałam, udało mi się je kupić za 130zł z Tk maxx ! ( papcie kupujemy w swoim rozmiarze)

Na kolejnych wyprzedażach planuję zainwestować w kolejne buty i rękawiczki!

Szare emu na sprzedaż, stan idealny, rozmiar 39. Chodzone może z 4 razy;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz