czwartek, 5 września 2013

Wspomnienia z wakacji :)

Ostatnio długo mnie nie było, bo wiecznie byłam w rozjazdach;) Najpierw udało mi się pojechać na pare dni nad Polskie morze do Trójmiasta, później wyruszyliśmy do Tunezji, gdzie leniuchowaliśmy przez całe 14dni! Można by się spodziewać, że pogoda będzie dopisywać, jednak przez połowę turnusu padało, ale deszcz wczasowiczom niestraszny i mimo tego super się bawiliśmy!

W kolejnym poście będzie projekt denko, sporo się nazbierało zużytych kosmetyków, wiadomo, lato.. słońce.. wszelkie nawilżacze to nasi przyjaciele ;)
W ostatnim czasie pojawiło się sporo ciuchowych nowości, które niebawem w stylizacjach się pojawią;)
Wrzucam parę wakacyjnych zdjęć;) Za parę dni zrobię 'recenzję' hotelu w którym byłam w Tunezji, bo zasługuje na szczególną pochwałę ;)










Mam nadzieję, że Wasze wakacje są równie udane i naładowaliście baterie na zbliżający się zimowy okres!;)

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz