sobota, 7 września 2013

MARY KAY kampania + konkurs !

Od pewnego czasu czynnie biorę udział w kampanii Mary Kay, która zaczęła się na stronie streetcom.pl ( jest to agencja rekomendacji)
Firma wysłała mi 13 kosmetyków do przetestowania i rozdania moim znajomym, żeby zapoznali się z marką i wypowiedzieli swoje zdanie na jej temat.

Chciałabym Wam rozdać 3 błyszczyki ( w wybranym przez Was kolorze)
Oczekuję by po przetestowaniu przesłać mi parę słów na temat kosmetyku, jak się sprawdza, co o nim myślicie, czy byście kupiły go w przyszłości, co Wam się w nim podoba, a co nie ;)
W komentarzu proszę abyście napisały, dlaczego do Was ma trafić błyszczyk!;)

W paczce przyszło do mnie 11 błyszczyków, 1 kredko-konturówka do ust i trójkolorowy cień do powiek.







Wg ulotki, która została dołączona do paczki, ceny kosmetyków wyglądają następująco :
Kredka do ust - 39zł
Błyszczyk - 35zł
Kredka do oczu - 39zł
Cienie do powiek 45zł

Na chwilę obecną, jestem mile zaskoczona tymi kosmetykami, błyszczyk niesamowicie pachnie, a na ustach trzyma się baaaardzo długo!!

Jeżeli lubicie testować nowe produkty, zachęcam do zarejestrowania się na streetcom.pl, mój mężczyzna testował ostatnio piwo somersby, dostał 24 butelki i był równie zadowolny z akcji jak ja ;)

LINK polecający :
https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/1eb9132c1b940d69e44ee75189b0f7b2


Zgłaszajcie się po błyszczyki ;)
Jak tylko lepiej przetestuje kosmetyki napiszę Wam co o nich sądzę, ale zapowiada się ciekawie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz