wtorek, 23 lipca 2013

Stylizacje na codzień ;)

Witajcie ;)

Od przyszłego tygodnia, będę starała się dodawać zdjęcia swoich codziennych stylizacji ;) Obiecuję, że zdjęcia będą lepszej jakości ;)

Poniżej wrzucam zdjęcia stylizacji, w których w ostatnich tygodniach chodziłam ;)

Przymiarki w Zarze, kupiłam bluzkę ;)


Codzienny letniak ;) Koszula i spodenki z Zary,  buty Lipsy London. Zegarek - M.K.


 Imprezowy - bluzka Mango, spódniczka Stradivarius.


Sportowy strój, w którym biegałam i ćwiczyłam ;) Bluzka - Everlast, buty - adidas, spodenki bershka.


3 komentarze:

  1. Twoje stylizacje są świetne:)Czy masz w zamiarze napisać notke o pielęgnacji Twoich włosów?Masz bardzo ładne włoski i jestem ciekawa jakich używasz kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, mam teraz więcej czasu i chętnie taką notkę wrzucę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. To super! Ja marzę o dłuuugich włosach i często robię sobie maski na włosy domowym sposobem.:)

    OdpowiedzUsuń