niedziela, 21 lipca 2013

Michael Kors Medium Selma Messenger Black

Wreszcie doczekałam się swojej przepięknej torebki od Michaela Korsa.
Jest to pierwsza torebka tego projektanta i idealnie trafiła w moje gusta, dawno szukałam czegoś prostego a jednocześnie zachwycającego.

Torebka jest ze skóry saffino, także w ogóle się nie rysuje i będzie mi służyć przez długi czas w stanie idealnym, ma złote okucia, także do zegarka Michaela Korsa będzie pasować idealnie ;) 

Zdecydowałam się na kolor czarny, bo czerń jest ponadczasowa i zawsze do wszystkiego pasuje;) Boska jest również w kolorze fuksji i szarości,  ale niestety mniej uniwersalna ;)










5 komentarzy:

  1. cudowna jest, muszę ją sobie sprezentować na jakąś okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie warto w nią zainwestować;) będzie służyć bardzo długo i pasować do mnóstwa stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny, super się nosi torebka!!;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Bardzo fajny blog, masz wyczucie smaku które jest bardzo bliskie mojemu. Tylko mam pytanie - czy nie myślałaś o dodaniu do bloga możliwości subskrypcji dla innych bloggerów? Taka opcja "dołącz do witryny" - łatwiej byłoby Cię śledzić. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń