czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki!

Walentynki, piękny dzień, zakochani chodzą uśmiechnięci, trzymając się za ręce, obdarowują się drobnymi prezentami, kobiety chodzą z bukietami kwiatów:))

Ja dość długo zastanawiałam się co za drobiazg sprawić mojemu mężczyźnie, żeby nie był za bardzo oklepany i nudny, a że ukochany jest łasuchem, to raczej skupiałam się na słodkościach.


Zaczęłam szukać w internecie informacji, gdzie mogę kupić jakieś dobre słodycze we Wrocławiu i poznałam dzięki temu wspaniałe miejsce, którym jestem zachwycona!! 'Cukiernia' nazywa się "Słodkie czarny mary" i jest położona przy ulicy Szewskiej. Smakołyków jest tam mnóstwo i wszystko w kilkunastu smakach, i przystępnych cenach!;)
Zdecydowałam się na cukierki o smaku wiśni, malin i truskawek, cytryn, pomarańczy. Lizaki są malinowe, wiśniowe i cytrynowe ;)

Niesamowite w nich jest to, że mają strasznie soczysty smak, piękne kolory, idealnie nadają się na prezenty.


 Kolejnym wspaniałym miejscem jest Muffiniarnia, również na ulicy Szewskiej, właściwie drzwi dalej od Słodkiej Krainy :)) Znałam to miejsce od jakiegoś czasu, mój K. kupił mi tam babeczki na okazję naszych zaręczyn:))

Również wspaniały pomysł na drobny prezent!! Babeczki są przepyszne !! Wybrałam dzisiaj smak Kinder Bueno i Rafaello. Najpyszniejsze! Serdecznie polecam. 

Jeśli będziecie kiedyś we Wrocławiu, to polecam odwiedzić te dwa jakże klimatyczne miejsca, oby takich oryginalnych "knajpek" było coraz więcej!


Bonusik, babeczki z okazji oświadczyn ;))


2 komentarze:

  1. Super śliczne pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż oczy mi się świecą na ten widok :) Gdzie można obserwować Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń