środa, 6 lutego 2013

Stippling brush - Real Techniques by Samantha Chapman

Wspominałam Wam jakiś czas temu, że zdecydowałam zamówić pędzle Real Techniques, stworzone przez Samanthe Chapman.

Na tapecie mamy dzisiaj pędzel do podkładu 'Stippling brush'. Jestem z niego niesamowicie zadowolona, super rozprowadza produkt, szybko, bez smug, nie drapie przy używaniu, nie wypada włosie, które jest syntetyczne i co jest chyba najważniejsze.. nie 'zjada' podkładu. 
Ciekawym rozwiązaniem, jest również to, że pędzel można postawić na toaletce, dzięki szerszej końcówce.
Myślę, że również idealnie sprawdzi się do kosmetyków w kremie, np róży czy legendarnej bazy chanel.

Pędzle zamawiałam na iherb i ze wszystkimi zniżkami wyszedł mnie ok 30zł, także cena całkiem niezła!! W Polskich sklepach internetowych trzeba za niego zapłacić ok 50zł.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz