wtorek, 5 lutego 2013

najlepszy z najlepszych Lancome Visionnaire

Dawno temu podczas zakupów, dostałam próbkę serum do twarzy Lancome Visionnaire i od tej pory się z nim nie rozstaję.
Jest to dla mnie kosmetyk właściwie idealny.
Serum jest bardzo wydajne( słoiczek, który dostałam w sephorze, starczył spokojnie na 5 użyć) , buzia po nim jest pięknie rozświetlona, pory się zmniejszają, jest wygładzona.. cud, miód ;)
Serum nieźle nawilża skórę, ja mam raczej skórę suchą i daje sobie z nią radę.
Ważne jest też to, że nie zapycha. Ładnie pachnie.

Jedynym minusem jest niewątpliwie cena 30ml kosztuje ok 295zł, a 50ml kosztuje ok 399zł.
Ja swoją butlę 30ml kupiłam na allegro, od pewnego sprzedawcy i zapłaciłam mniej więcej 120zł za 30ml.

Lancôme Visionnaire Correcteur Fondamental LR 2412 4% to pierwszy kompleksowy korektor cery. Kosmetyk zawiera innowacyjną molekułę LR2421, która potrafi przemieszczać się do wszystkich warstw skóry, wywołując przemiany tkankowe - stymuluje tym samym produkcję podstawowych składników skóry. Lancôme Visionnaire Correcteur Fondamental LHR 2412 4% odtwarza strukturę skóry, spłyca zmarszczki, zmniejsza widoczność porów i ujednolica cerę.
Ma jedwabistą konsystencję, przyjemny, lekko różany zapach i nadaje się do każdego rodzaju cery.
Może być używane jako serum na noc, na dzień, jako baza pod makijaż albo samodzielny kosmetyk pielęgnujący. Efekty potwierdzone badaniem klinicznym, po co najmniej 4 tygodniach stosowania kosmetyku.

Pod makijaż tego serum nie nakładam, bo używam Guerlain Parure Extreme, który ma w składzie alkohol, więc muszę niestety smarować się czymś nieco bardziej treściwym, jeśli chodzi o nawilżenie.
Efekty wygładzenia i rozświetlenia widzę od razu, nie mam problemów ze zmarszczkami czy ogromnymi porami( na nosie i brodzie zauważalne, policzki czy czoło są ok), także pod tym względem serum nie oceniam. 






1 komentarz:

  1. Też kiedyś parę ostałam próbek tego serum. Może w najbliższej przysłości się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń