poniedziałek, 26 listopada 2012

najlepszy duet do rzęs

Długo myślałam o pierwszym poście i postanowiłam przedstawić Wam duet doskonały. Tusz i bazę do rzęs. 

Mascara Colossal Volum Express Maybelline 100% black 10,7ml
Lancome Cils Booster - biała baza pod tusz 5,5ml


Tusz możecie kupić właściwie wszędzie, Rossman, Superpharm. Regularna cena to coś ok 32zł, jednak ja zawsze kupuje je za nie więcej niż 21zł, co miesiąc są jakieś promocje.

Co do bazy, jest dostępna w Sephorze i Douglasie stacjonarnym, ale cena jest zabójcza, ok 130zł, ja kupuję ją w Douglasie online i tam kosztuje ona 40zł! Właściwie zawsze jest zniżka -10%, także cena do przełknięcia, jednak wysyłka wynosi 12zł, także najlepiej zrobić zapas i za jednym zamachem kupić 4, a wtedy możemy się załapać na jakiś zestaw miniatur, bo zazwyczaj jest gratis za wydane 160zl;)

Dzięki tej bazie, właściwie jednej warstwie bazy, mam rzęsy doskonałe. Jak jeszcze jej nie miałam, to musiałam się nieźle namachać, żeby uzyskać efekt, który dzisiaj uzyskuję w minutę! Mimo, że baza ma małą pojemność, bo to niestety tylko 5,5ml, to przy codziennym używaniu mi starcza na ok 5 miesięcy, z tuszem jest tak samo. Baza ma biały kolor, ale jeśli naniesiemy na nią mascarę, to nie ma jakiś prześwitów, idealnie jest zakryta tuszem.




Jak używać bazy?
Najlepiej nanieść bazę na rzęsy, jedno i drugie oko, poczekać jakieś 10 sekund, jak baza lekko!! przeschnie i wtedy sprawnie nakładać tusz do rzęs, jeśli pomalujemy oko bazą a potem natychmiast nałożymy tusz, to nie uzyskamy tak wyrazistego efektu.

Moje 'gołe' rzęsy, przepraszam, że zdjęcie jest kiepskiej jakości, dopiero raczkuje, obiecuje, że się poprawię;) :

i rzęsy z mascarą i bazą :



Gdybyście mieli jakieś pytania, to śmiało ;)

1 komentarz:

  1. Przetestowała dzięki Tobie ten super duet i efekt jest oszałamiający, rzęsy wyglądają zdecydowanie lepiej są dłuższe, grubsze i co najważniejsze efekt jest natychmiastowy :D
    Dzięki, nareszcie moje rzęsy są widoczne..:P

    OdpowiedzUsuń