wtorek, 27 listopada 2012

Guerlain Spring 2013. Meteorites Perles du Paradis

Jestem wierną fanką marki Guerlain, o czym się wkrótce przekonacie. Uwielbiam ich podkłady, pudry, perfumy. Ich piękne opakowania, zapachy kosmetyków.. kto raz spróbuje, na pewno będzie chciał więcej i więcej :)

Największą gwiazdą marki są bez wątpienia meteoryty, występują one w 3 klasycznych wersjach, dostępnych w perfumeriach w stałej sprzedaży - 01 Teint Rose, 02 Teint Beige i 03 Teint Dore
 Dwa razy do roku pojawiają się limitowanki, wiosną i jesienią i właśnie to ma być tematem tej notki:)

Na wiosnę 2013, Guerlain wprowadza imitowaną wersję kulek o nazwie - Meteorites 2013 Perles du Paradis.

Nie będę się oszukiwać, że nie kupie, kupię jak zawsze, potem sprzedam 2/3 opakowania i będę się nimi zachwycać, aż do następnej limitowanki :D

Wygląda na to, że nie będą się nadawać na całą twarz, chyba, że chcemy uzyskać efekt 'świnki' ;)



Od poprzednich kulek będą się one różnić na pewno opakowaniem, no i tym puszkiem..  Miejmy nadzieje, że puszka zostanie puszką i nie wrócą do papierowych opakowań!

Wyczytałam, właściwie zobaczyłam, na rosyjskim blogu, że kulki będą miały aż 53g! ( do tej pory wszystkie miały 30g - prócz 'motyli' )



UG2K7e8yz0E
 inluYm6RfUA

Zdjęcia z bloga :  http://k-schastlivaya.livejournal.com/24197.html?thread=99717


Z niecierpliwością czekam na wiosnę!!:)


Jak Wam się podobają nowe meteoryty? Macie jakieś ulubione produkty tej marki?;)

4 komentarze:

  1. Nie jest to rzecz niezbędna, mało tego - nie jest to rzecz w ogóle potrzebna, ALE - jadę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, tak się składa, że również się dzisiaj na nie skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam nie kupować, ale po tych wszystkich opisach, zdjęciach zmieniłam zdanie.Oby jeszcze byly dostepne za tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kleosia - ja również miałam nie kupować, ale nie umiałam się oprzeć ;)
    Wydaje mi się, że za tydzień uda Ci się je dorwać, zazwyczaj przy limitowankach było tak, że nie były dostępne w każdej perfumerii, i było ich po 2-3 sztuki na sklep, a teraz nie dość, że są w każdej perfumerii dostępne to jeszcze >10!!

    OdpowiedzUsuń